Dzień mamy i taty :)

03:08

Wczoraj w przedszkolu u Lenki organizowany był dzień Matki i Ojca.
Dzieci przygotowały z pomocą Pani nauczycielki przepiękne przedstawienie. Występ przyczynił się do niejednej łzy, która zakręciła się w oku rodzica... ah.. przyznam szczerze  że sama się wzruszałam oglądając jedynie zdjęcia i filmiki, które uwiecznił dla mnie mąż.
Podziwiam moje dziecko każdego dnia, radzi sobie w tym ciężkim życiu czasami lepiej niż ja sama.
W miesiącu maju częściej jej nie było w przedszkolu niż była, ale nie zauważyłam by odstępowała jakoś od pozostałych dzieci, znała każdą piosenkę, każdy wierszyk ... mój kochany dzieciaczek!

4 komentarze

  1. u nas taka imprezka dopiero 19 czerwca i niestety męża nie będzie choć kombinowaliśmy z jego zjazdami no ale niestety :(
    super,że mimo przeciwności Lenka sobie poradziła
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedstawienia najmłodszych dzieci dla rodziców to najmilsza i najbardziej wzruszająca rzecz na świecie :))
    My rodzicie siedzimy i podziwiamy pociechę która śpiewa ,recytuje wierszyk z wzrokiem utkwionym w nas ,sama słodycz :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. http://gdyamiska.blogspot.com/31 maja 2015 11:37

    Ale Lenka już duża, piękna dziewczynka :) Oj też się zruszyłam na występie Amelki i uroniłam kilka łez, tyle radości dają nam dzieci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze stawały mi łzy :) Ciekawe kiedy mi to przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts