3 urodzinki!

12:33




















3 lata już mam!!!
jak ten czas szybko zleciał....
a mi wydaje się jakbyś wczoraj przyszła na świat ...
a to już 3 latka jesteś z nami :) jesteśmy razem
teraz w pełni składasz zdania,
potrafisz liczyć do dziesięciu,
umiesz zaśpiewać alfabet po angielsku,
bez problemu posługujesz się sztućcami,
informujesz o swoich uczuciach,
sama potrafisz odebrać telefon:P
i mogłabym wymieniać tak bez końca...


Urodziny Leny wyprawialiśmy 30 listopada, chcieliśmy aby urodzinki były idealne  z perspektywy dziecka. Bardzo się cieszę że wszystko udało się po mojej myśli, ponieważ miałam co do tego pewne obawy.

... Lena otrzymując kolejne podarunki dopytywała co chwilkę  - to dla mnie? nie dowierzając

bardzo się cieszyła ponieważ otrzymała wymarzone prezenty :) ... zastanawiam się co teraz przyniesie Mikołaj... (i tutaj pojawia się zakłopotanie ponieważ pomysły się wyczerpały)

















0 komentarze

Popular Posts